2012. január 18., szerda

szerszámos börönd - Jelenlegi ára: 1 Ft

A férjem meg maradt szerszámait"alkatrészeit szeretném el árusítani. Ö villany szerelő volt de bármelyik mester ember esetleg  hasznát veheti . Nézzétek el ha az információim néha hiányosak én nem ismerem a dolgok nagy észét csak itt kerülgetem és gondoltam meg szabadulok tőle. Megplombálom a lehető
legaprólékosabban leirni azért
Ez a termék egy műanyag Börönd patent záros de kell egy kis ügyesség össze csukni az egyik felén műanyag tiplik vannak. 4 fajta van
van sárga azt írja dübel 8mm ebből van 26 db van tengerkék dübel 5 mm 110 db  zöld dübel 10 mm 5 db és  piros dübel 6mm  110 db 
 Börönd másik felén  szerintem fúró gépekbe és csavarhuzokba való  szár van  ebböl is van több féle 8, 6, 5, 4, 3, 2 1, 5 vaN  egy másik fajta  3, 4, 5, 6 ÉS 3. fajta  ebböl van 3, 4, 5, 8 egy hiányzik a 6-os 
és amit én csavarhúzo fejnek nézek  abbol van  hagyomásnyos fejü 4, 5+6 van kereszt 1+2 és van csillag 1es 
Hát ez van a böröndben ha valaki érdekel  és ir akkor   le fényképezem darabonként vagy ami érdekli amiböl el tudja dönteni kell vagy nem 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-21 13:44
. szerszámos börönd - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése